Värre än skrikande dagisbarn..

Tänk dig att du sitter på bussen en morgon, du är trött för du har inte sovit särskilt mycket. Då stiger en hög dagisbarn på bussen och omringar dig med deras tjatter och fuktiga gallonbrallor. Jippie tänker du.
Jag har varit med om snäppet värre..
..nämligen..

6 timmars sömn är lite för lite, jag var mycket trött i morse när jag skulle åka till jobbert. Jag tänkte att det skulle vara skönt om jag tog 3an, hela vägen till S:t Eriksplan.. (Nu kommer klimax..)
I Slussen stiger det inte på en dagisklass, utan 8st fulla finländare som sätter sig runt omkring mig, de luktar sprit och är allmänt dräggiga. Tack för min morgon, Finland.

I kväll bär det iväg till Sandviken för att fira Mamma Klinga, mysigt. :)


Kommentarer
Postat av: m

Blogga mer knäppis :)

2008-10-10 @ 14:35:30
URL: http://kaotism.blogg.se/
Postat av: e

nu tänker jag säga som mia; skriv mer flisan. :)

2008-10-23 @ 11:52:49
URL: http://fuzzbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0