Sömnfattiga nätter

Jag har inte sovit särskilt mycket på senaste, vilket har gjort mig väldigt trött.. Jag var som en zombie igår kväll men jag kunde inte somna..
Först roade jag mig med att lyssna på töntiga radiokanaler via mobilen, så som RIX fm, MIX megapol och lugna favoriter i kanske en timme.. När jag tröttnat på det började jag bläddra igenom hela körkortsboken och när jag hade bläddrat igenom från pärm till pärm hörde jag någon annan som inte sov. Jag fick sällskap av LatexMajsan där ovanför! Nej, I wish ;)

Jag kom på att anledningen till att jag inte fick någon ro var för att ju längre tiden gick desto mer medvetslös skulle jag vara på morgonen.. Så, jag kunde inte sova för jag visste att jag inte skulle vakna. Logiskt. :S

Slutsats: Jag somnade tillslut och jag hörde inte min klocka ringa på morgonen så precis som förutspått
 - Jag försov mig.



Jag saknar sommarlovet så att det gör ont
La Spezia, Tågluffen'08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0