Fokuserade älgar och deras gömda drömmar

En ny dag är kommen, fantastiskt med solen som värmer i det stora fönstret bakom mig, kul att sitta inne.
Urban säger godmorgon, han står och tittar ut genom fönstret, han ser nog något mycket intressant för han har stått och glott i samma riktning hela morgonen. Vad vet jag vad som försigår i huvudet på en guldälg..

Snart är det midsommar, då ska man sjunga "små grodorna", jag tror att jag ska byta ut det till "små älgarna".

Små älgarna, små älgarna är ovanligt att se
små älgarna, små älgarna är ovanligt att se

Ej kottar, ej kottar, ej kottar äter de
ej kottar, ej kottar, ej kottar äter de

Humdumdidum, humdumdidum, humdumdidumdidum
humdumdidum, humdumdidum, humdumdidumdidum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0