Treosnattare och nattliga telefonsamtal

Kan folk sluta snatta treo!?
Jag ska börja hålla lite koll på Värkhyllan, alldeles för många trepack treo försvinner utan att de betalas.. Om ni ser nåt, säg till! ;)

Jag är glader idag, jag ska bara jobba en hel dag till, sen ska jag vara ledig resten av sommaren!! wihow!

Ikväll jag ska och moster J gå och se Sex and the City filmen, det ska bli kuligt, jag ser mucho fram emot det.

I morgon spelar Alldeles på Landet, jag kommer inte komma in, men jag ska stå utanför och digga i stället. ;)
Nejmen, jag hoppas att Du Chrix-offer har fixat!! Annars, blir jag ledsen, jag är ju erat #1 fan!

Åh, juste. Igår när jag skulle gå och sova, klockan var lite innan tolv, ringer det, vem är det så här sent tänker jag.. Och det är Jonathan som ringer från Visby. Vi kom på att vi aldrig har ringt till varandra, så det ska vi börja med. Vad man kan bli glad av ett litet samtal! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0