Tädläkarövergrepp

Sheisse, jag höll på att dö i morse!
 Eller, nästan i alla fall. Jag har ju slagit av en bit av min framtand på en glasflaska, Schkååål!
Så jag blev tvungen att gå till tandläkaren. Jag kom till väntrummet 8.40, anmälde mig till en sega tanten i receptionen som jag för övrigt ville slå. Hon var den mest irriterade människan i universum. Okej, mitt humör kanske inte riktigt var på topp i morse och det tror jag att hon förstod när jag började anklaga henne för att min tandläkare inte tog emot mig i tid. Väl inne hos tandläkare Storck (vad är det för namn!?) fick jag sitta ner i den bakåtlutandeliggstolen med världens lampa i ansiktet. Det första hennes assistent säger till mig är "Tandläkarskräck?" med ett flin på läpparna, jag sa ingenting, bara stirrade på henne. Storck började gräva i min mun och i samma veva fick jag panik. Fan vad jag hatar främmande händer i min mun. Mitt hjärta slog i hundranitti och jag spände hela kroppen så jag fick ont. Jag ville bita henne i fingret, men det kändes inte riktigt rätt, under de äckliga plasthandskarna kände jag en vass nagel som tröck mot mitt tandkött. Jag ville försvinna.

Femton minuter senare vinglade jag där ifrån, en hel tand men o så skakis. 
Kul att jag ska på min årliga rutinkoll om en månad, jag ser så fram emot det, någon som kan erbjuda sig med att följa med och hålla min hand, torsdagen den 21/8 kl.15.00, kontakta mig.

Kommentarer
Postat av: mia

Haha, detta inlägg fick mig att ramla av stolen av skratt. Du skriver grymt bra!

För övrigt har jag redan bokat in tiden i min almenacka för att följa med dig. PUSS

2008-07-18 @ 15:33:01
URL: http://kaotism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0