Säg hej till Happy!

Jaa, jag känner mig fett uppåt! (Av ingen anledning) Vilket är mycket skönt, eftersom jag varit så depp på sista tiden. Lyckopillret i mig kan ha kommit dit bara för att det är fredag, eller för att jag precis åt en Snickers (mitt nya knark, efter att jag slutat med morfinet..) Eller kanske för att hela s2 av SATC väntar där hemma!!

Jag slutar om 3.5 timme, det är trevligt. :) Och en till sak som är trevligt är att jag bara ska jobba i fem dagar till när den här jobbdagen tar slut!

Det är typ sexton små dagar kvar tills jag åker ut och luffar i Europa! Ska bli kul att äntligen få göra nåt, man kan ju inte direkt räkna Pn'L som en resa..

Som sagt, hejhej Happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0