Lämnade rösten kvar i Borlänge

Jaa, självklart. Jag lämnade min röst i Borlänge, kuuul! Fast det var väldigt roligt. (:
Peace and Love äger!

Jag vill sova, hann ju inte vila upp mig särskilt länge mellan P&L och måndagmorgon då jag började jobba. Och nu sitter jag här igen, härligt.
Den här morgonen har varit så bra också, började med att jag blev väckt från min sköna sömn.. När jag skulle ta bussen gick det inga bussar, eftersom SL strejkar, efter min lilla promenad till Slussen skulle jag gå ner i tunnelbanan och självklart exploderar min påse på perrongen, alla mina kläder låg utspridda och jag ville nästan gråta. Snälla, kan oturen gå någon annan stans nu!?

MEEN..
Om mindre än en månad åker jag ut och luffar i Europa, det är mitt nästa peppmoment! Jag får tänka på det 24/7, då kanske det går fortare till den 27e! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0