Inte pepp, DEPP!

Usch, jag känner mig sjuukt opepp, mest bara depp. Jag har iof ingenting särskilt att känna mig pepp över så det är okej att vara depp.
Eftersom jag redan tycker så synd om mig själv kan jag göra en lista på varför det är så synd om mig, så kanske någon annan också kan tycka synd om mig.

-Ingen är hemma.
-Jag måste jobba, jag vill vara ledig och åka till roskilde!
-Jag är sjuk och det gör ont i kroppen!
-Jag ska sova själv i lägenheten i natt, för att alla är bortresta, kommer säkert ett monster och äter upp mig..
-Jag har en dålig hårdag!
-Jag gick upp fucking jävla 6.00 i morse på grund av SLs cp-strejk, fast jag inte började förens 10.00..
-Jag ska till farbror doktorn i morgon och ragga medicin, komiskt eftersom jag är omringad av medicin på jobbet..

ehh, jaa. och sist men inte minst World Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0