Först av Sist

Åh, härligt säger jag bara. Jag sitter min första dag på min sista vecka nu, tiden har gått snabbt!

I lördags hade vi en liten reunion hos Martin med några gamlingar från Skå, trevligt värre, tyvärr hamnade jag på ett hårt golv när vi skulle sova så jag har ont i hela kroppen.

I går glodde jag på SATC hela kvällen tills jag fick utomhusabstinens och gick ut och satte mig i Vitan alldeles ensam. Det var mys, jag gillar den parken. Jag fick sällskap med en full finnländare som inte kunde prata engelska särskilt bra, men det var kul i alla fall. Han pratade om luftballonger, tror jag. Sen gick jag hem och kollade lite mer på Sex And The  City, min nya drog efter att jag fick sluta med Snickers efter att jag fick sluta med Morfin. haha..


Kommentarer
Postat av: e

taxi. jo jag med, det liksom bara hänger och är trist nu. (mitt alltså, ditt är fint!)

2008-07-15 @ 19:44:09
URL: http://fuzzbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0